יחסי ציבור לספרים

אם כתבת רומן סוער או ספר ילדים ססגוני, מגיע לך שידעו עליו ועליך בתקשורת.

 

התמחות שלנו רבת השנים הוכיחה עצמה בכל פעם מחדש, כיצד לעקוף את החומה האטומה של התקשורת ובשביל בשביל זה אני כאן.
 הטיפול ביח"צ לספרים מתחלק בין הוצאות המבקשות לקדם ספר שהוציאו או אנשים פרטיים, שכתבו ספר/ים ומבקשים עזרה בחשיפתם.


הוצאות ספרים שנמנו על לקוחותינו:

  • הוצאת תמוז – הוצאת ליתם ספרי ילדים – הוצאת ברק – הוצאת פוקוס לספרי מודעות, פסיכולוגיה ובריאות, סודות פרסומים כלכליים של צביקה ברגמן לספרי שוק ההון, ספר קאוצ'ינג' בורסה  ועוד.
  • הוצאת נרקיס,ספרי ד"ר טל שחר ND  
  • הוצאת חרובית, הוצאת גוונים, וסופרים רבים שכתבו רומנים סוערים או ספרי ילדים מקסימים.

 
חשיפת הספרים הינה תורה בפני עצמה, ואנו עומדים מול מדור הספרים, עיתונות מקצועית, מוספים בעלי עניין אנושי או מקצועי.


לדוגמא: ספרו של ד"ר ארנולד הולצמן:

The illustrated, text book of psychodiagnostic chirology in analysis and therapy 
שעסק במחקרו של הד"ר אודות הקשר שבין קווי כף היד ואופי האדם.
 

 

 

 

 

הטיפול בבניית אסטרטגיה להפצת הספר בתקשורת, כללה פנייה לכתבים שיש להם עניין בנושא, לכתבים שעוסקים בפסיכולוגיה, לתכניות טלוויזיה ורדיו, למדורי ספרים ועוד – לחיזוק תדמית הלקוח וגיבוי המערך השיווקי של הספר.

בספרי הוצאות סודות פרסומים כלכליים אנו מטפלים מזה מספר שנים, כאשר כל ספר נחשף בתחום המתאים לו:
ספר הבורסה נחשף היטב במדורי הבורסה ואילו ספר הקואוצ'ינג נחשף היטב במדורי ספרים, פסיכולוגיה, פנאי, מודעות ועוד.

 

 

 

רומנים:
אזכיר כאן כדוגמא רומן חשוב של דן רדלר שהפך למחזה  וזכה לחשיפה גדולה. וכך הלאה. 


 

ליצירת קשר לחץ כאן